fredag den 5. august 2016

Så er jeg "klar" til næste skoleår.

Et lille udsnit af billeder fra 2.E - vi glæder os rigtig meget til at se alle eleverne mandag morgen.
Det har været en lang uge med en masse møder og praktiske gøremål. Selvom ugen er ved at være ved vejs ende så føler jeg ikke at jeg er færdig - sådan skal det måske bare være?
Jeg er glad for lokalet og så må bunkerne på mit skrivebord være hvad de er. Jeg har besluttet at jeg vil gå hjem og holde weekend med familien og ikke tænke mere over det :o)
Døren er blevet super god - jeg har tegnet over elevernes ansigter, som kan ses i cirklen af hver pokeball.
Vi har valgt at starte på ugeskema i 2.klasse i dansk og matematik  - vi knokler på at få lavet skemaerne færdige til tirsdag. Det er svært i starten - hvor meget skal vi skrive på skemaet. Vi tager en uge ad gangen så må vi rette til undervejs.
Det valgte jeg sidste år med min 4.klasse og det gik fint.

Jeg lægger billeder op af 4.klasses lokale i næste uge :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar