mandag den 9. november 2015

Fagudvalgsmøde - dansk

Det er længe siden jeg sidst har skrevet et indlæg.
Hverdagene løber afsted både på hjemmefronten men også på arbejdet.

Vi havde i sidste uge et dansk fagudvalgsmøde. Vi havde brug for bare at snakke didaktik. Vi havde brug for et møde, hvor dagsorden ikke var uoverskuelig.
Vi prioriterer i hverdagen hvilke opgaver vi skal nå så nogle gange føler man måske ikke man har hverken tid eller overskud til bare at samtale om et fag. Det skal vi tage os tiden til!

Det er det jeg elsker ved at være lærer - at planlægge forløb, at samtale med mine kollegaer om forløb og vidensdele med mine kollegaer.

Jeg har lavet en prezi, hvor I kan se referatet fra mødet. Det var et super godt møde og glæder mig til at arbejde videre med alle vores planer.

http://prezi.com/gb0onkgqmfei/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share


Ingen kommentarer:

Send en kommentar