mandag den 1. august 2016

Velkommen til et nyt spændende skoleår.

Et nyt skoleår er startet og jeg har glædet mig meget - et nyt spændende skoleår med nye udfordringer. Dejligt at komme tilbage fra ferie og se hvor mange der har kigget med.

Jeg glæder mig til endnu en kasket i læringscentret.
SL-vejleder, dansk head (vi skal igang med skills i danskfagudvalget) også er den nye kasket at jeg har fået timer på biblioteket til at komme ud til mine kollegaer, inspirere dem med nye bøger eller forløb.
Paletten er hel ren og jeg må selv bestemme, hvad jeg vælger at fylder op med :o)

Det første jeg har udarbejdet er selvfølgelig et forløb om POKEMON GO. Jeg er helt sikker på at min 4.klasser kommer tilbage og har fanget mange Pokemons i ferien.

Jeg har fundet en god artikel fra politikken jeg vil bruge - vi skal starte året med at lære, hvordan man finder nøgleord i en tekst for at kunne genfortælle en læst tekst for en makker.
Denne artikel lægger også op til arbejdet med teksttypen.

Ugeskemarevolutionen bliver også en del af min hverdag i dette skoleår. Vi arbejdede med det slut sidste år i 3.klasse.
Evalueringen fra eleverne var at det ville de rigtig gerne fortsætte med.

Mit team omkring 2.klasse har også besluttet at prøve - der vil det så både være dansk og matematik.

Et lille indlæg fra mig - glad for at så mange kigger med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar