mandag den 13. april 2020

Danskundervisningen - Udeskole

Så er det ud!
Jeg er godt nok spændt på i morgen. Påsken er ovre og jeg er en af de lærere, der lige om lidt skal åbne op så mine søde elever i 1. og 5.klasse igen kan starte i skole.
Ligesom så mange andre, tror jeg, at tankerne myldre rundt omkring. Hvordan skal dagene organiseres så vi overholder de retningslinjer Sundhedsstyrelsen har udsendt? Jeg har en del ideer til, hvordan udeskole i danskundervisningen kan foregå og har her samlet det i et dokument med link til forskellige opgaver.

LINK

Vi plejer at arbejde med ugeskema og det tænker jeg at fortsætte med i det omfang der er muligt. Planlægningen ned i detaljer må vente til i morgen, når jeg ved præcist, hvad min ledelse melder ud omkring en organisering af dagligdagen. Måske et stort ugeskema - hvor hver time er bestemt til opgaver eleverne skal lave. Jeg tænker at eleverne skal inddeles i mindre grupper - arbejdsgrupper som de skal være sammen med.

Dette er blot en masse tanker og ideer - jeg bliver klogere i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar